Skip to main content

Potřebujete pomoc s produktem Daikin?

Jsme s vámi na každém kroku. Objevte naši záruku a praktickou podporu.

Naše služby

Rodina produktů Daikin společně

Naše partnerská síť

Naše síť důvěryhodných a kvalifikovaných instalačních firem je standardem pro profesionální a spolehlivé instalační služby, které překonávají očekávání zákazníků.

Rodina produktů Daikin společně

Servis

Dopřejte svému zařízení Daikin péči, kterou si zaslouží, s jedním z našich balíčků údržby na míru. Ušetříte peníze, prodloužíte životnost zařízení a zajistíte si trvalý klid.

Aplikace Daikin - Připojená domácnost

Aplikace a konektivita

Naše jedinečné aplikace a platformy jsou navrženy tak, aby vás provázely na každém kroku vaší cesty se společností Daikin. Ovládejte svá zařízení a získejte podporu, když ji potřebujete, to vše pomocí jednoho tlačítka.

Technická podpora na místě

Technická podpora

Produkty Daikin jsou konstruovány podle nejvyšších standardů, ale pokud budete potřebovat pomoc i v dalších případech, naši odborní servisní technici jsou vám vždy k dispozici. Opravy na místě jsou k dispozici pro všechny naše produktové řady.

Chcete si přečíst více?

Více informací

Ano. Pokud vaše instalační firma zajišťuje údržbu, můžete ji i nadále využívat pro údržbu jednotky.

Při koupi jednotky od společnosti Daikin vám instalační firma nabídne smlouvu o údržbě. Instalační firma má 18 měsíců na to, aby vám tuto smlouvu o údržbě nabídla. V případě, že se tak nestane v tomto období, můžete přejít na naši platformu Stand By Me a zakoupit smlouvu o údržbě od společnosti Daikin.

Doporučujeme vám, abyste se obrátili na svou instalační firmu Daikin a požádali ji o jakýkoli typ zásahu. Pokud toto nenabízejí, obraťte se na místní pobočku společnosti Daikin a získejte další informace.

Registrací jednotky získáte přístup k informacím o svém produktu a můžete si online uchovat údaje o záruce a servisním partnerovi. Neustále se snažíme zlepšovat služby, které platforma Stand By Me poskytuje našim zákazníkům. Potřebujeme vaše kontaktní údaje a některé informace o vašem produktu, abychom mohli poskytovat kvalitní podporu a lepší komunikaci mezi vámi a vaším servisním partnerem.

Pokud používáte zařízení Apple, přejděte do obchodu App Store nebo klepněte na ikonu Google Play, pokud používáte systém Android. Stačí klepnout na "hledat" a zadat Onecta, abyste aplikaci našli, a poté ji klepnutím na ikonu stáhnout do svého zařízení. Po instalaci otevřete aplikaci Onecta a můžete začít.

Svůj produkt můžete zaregistrovat pomocí registračního tlačítka na webových stránkách Stand By Me. Otevře se vyskakovací okno, kde můžete zadat e-mailovou adresu a heslo pro nový účet a poté na následujících obrazovkách vyplnit zbývající údaje.

Po provedení tohoto úkonu bude na váš účet zaslán ověřovací e-mail. Po ověření e-mailové adresy kliknutím na odkaz v e-mailu budete přesměrováni na stránku Stand By Me, kde můžete zahájit registraci instalace.

Pokud používáte možnost přihlášení přes sociální sítě (Facebook, Linkedin, Twitter), není třeba ověřovat e-mailovou adresu, ale po dokončení registračního procesu ve vyskakovacích oknech se musíte přihlásit.

Nenašli jste, co hledáte?