Vyšší spolehlivost systému
Pokud se klimatizaci nebo tepelnému čerpadlu nedostává pravidelná údržba a pokud systém dlouhodobě nefunguje v optimálních podmínkách, může se snížit jeho spolehlivost a zvýšit riziko poruch. Pravidelná údržba vám zajistí spolehlivý a bezpečný provoz chladicích jednotek. Splníte navíc požadované provozní parametry.
Úspora nákladů
Pravidelná údržba se z dlouhodobého hlediska bezpochyby vyplatí. Je levnější než urgentní neplánované zásahy. Umožní vám i technikům Daikin plánovat servisní činnosti tak, aby nenarušovaly provoz vašeho objektu a minimalizovaly ztráty způsobené neočekávanými výpadky.
Cena preventivního servisu je jasná a transparentní. Lze ji proto předem zahrnout do vašeho rozpočtu. Zápisy ze servisních prohlídek vám poskytnou informace o stavu zařízení, budoucích servisních požadavcích a plánovaných opravách.
Minimalizace prostojů systému
Pravidelnou údržbu můžete dlouhodobě plánovat a přizpůsobit vašim provozním podmínkám. Díky tomu nedojde k podstatnému omezení provozu a komfortu ve vašem objektu. Profesionální údržba zajistí optimální provozní parametry systému a sníží riziko nenadálého výpadku v době, kdy je funkce systému nezbytná.
Vyšší účinnost a nižší spotřebu energie
Pravidelná údržba systému může také významně zvýšit energetickou účinnost a snížit spotřebu energie. Špatná a nepravidelná údržba naopak prokazatelně zvyšuje výdaje na elektřinu a snižuje výkon zařízení.
V souladu s legislativními předpisy
Pokud jsou vaše jednotky servisovány proškolenou, autorizovanou osobou, máte jistotu, že splňují požadavky všech předpisů (např. legislativní povinnosti upravujících použití fluorovaných plynů).
Záruka zdravého vzduchu
Správně udržovaný systém zajistí nejen optimální tepelnou pohodu, ale také kvalitní vzduch. K tomu je ale potřeba mít čisté filtry a výměníky. Neudržovaný systém může být zdrojem nečistot, plísní a bakterií, které mohou osobám žijícím nebo pracujícím v budově způsobit dýchací problémy.
Přístup na Daikin Help Desk
Pokud dojde k poruše vašeho systému, všechny balíčky služeb Daikin Care obsahují kontakt pro tísňové volání na Help Desk. Se službami Preventive Care a Extended Care budete mít na Help Desk přístup i mimo pracovní dobu.
Servis nejvyšší kvality
Všechny náhradní díly instalované servisním týmem Daikin nebo našimi partnery jsou certifikované. Originální náhradní díly snižují riziko poruch. Nároky na záruku vám přitom zůstanou.
Společnost Daikin vždy používá vlastní servisní vybavení. Tyto diagnostické přístroje, které nejsou volně prodejné, používají sofistikované postupy pro vyhledávání a odstraňování závad a pomáhají nastavit a optimalizovat správné provozní parametry. Díky tomu bude oprava provedena podle nejvyšších standardů a zaručí vám vysokou provozní spolehlivost i do budoucna.