Skip to main content

Proč je důležitá pravidelná údržba

Pravidelná preventivní údržba systému (například výměna filtrů, oleje, provozních kapalin a dalšího spotřebního materiálu) sníží vaše celkové provozní náklady a prodlouží životnost vašeho zařízení. Zvýší také jeho spolehlivost a účinnost.

Vyšší spolehlivost systému

Pokud se klimatizaci nebo tepelnému čerpadlu nedostává pravidelná údržba a pokud systém dlouhodobě nefunguje v optimálních podmínkách, může se snížit jeho spolehlivost a zvýšit riziko poruch. Pravidelná údržba vám zajistí spolehlivý a bezpečný provoz chladicích jednotek. Splníte navíc požadované provozní parametry.

Úspora nákladů

Pravidelná údržba se z dlouhodobého hlediska bezpochyby vyplatí. Je levnější než urgentní neplánované zásahy. Umožní vám i technikům Daikin plánovat servisní činnosti tak, aby nenarušovaly provoz vašeho objektu a minimalizovaly ztráty způsobené neočekávanými výpadky.

Cena preventivního servisu je jasná a transparentní. Lze ji proto předem zahrnout do vašeho rozpočtu. Zápisy ze servisních prohlídek vám poskytnou informace o stavu zařízení, budoucích servisních požadavcích a plánovaných opravách. 

Minimalizace prostojů systému

Pravidelnou údržbu můžete dlouhodobě plánovat a přizpůsobit vašim provozním podmínkám. Díky tomu nedojde k podstatnému omezení provozu a komfortu ve vašem objektu. Profesionální údržba zajistí optimální provozní parametry systému a sníží riziko nenadálého výpadku v době, kdy je funkce systému nezbytná.

Vyšší účinnost a nižší spotřebu energie

Pravidelná údržba systému může také významně zvýšit energetickou účinnost a snížit spotřebu energie. Špatná a nepravidelná údržba naopak prokazatelně zvyšuje výdaje na elektřinu a snižuje výkon zařízení.

V souladu s legislativními předpisy

Pokud jsou vaše jednotky servisovány proškolenou, autorizovanou osobou, máte jistotu, že splňují požadavky všech předpisů (např. legislativní povinnosti upravujících použití fluorovaných plynů).

Záruka zdravého vzduchu

Správně udržovaný systém zajistí nejen optimální tepelnou pohodu, ale také kvalitní vzduch. K tomu je ale potřeba mít čisté filtry a výměníky. Neudržovaný systém může být zdrojem nečistot, plísní a bakterií, které mohou osobám žijícím nebo pracujícím v budově způsobit dýchací problémy.

Přístup na Daikin Help Desk

Pokud dojde k poruše vašeho systému, všechny balíčky služeb Daikin Care obsahují kontakt pro tísňové volání na Help Desk. Se službami Preventive Care a Extended Care budete mít na Help Desk přístup i mimo pracovní dobu.

Servis nejvyšší kvality

Všechny náhradní díly instalované servisním týmem Daikin nebo našimi partnery jsou certifikované. Originální náhradní díly snižují riziko poruch. Nároky na záruku vám přitom zůstanou.

Společnost Daikin vždy používá vlastní servisní vybavení. Tyto diagnostické přístroje, které nejsou volně prodejné, používají sofistikované postupy pro vyhledávání a odstraňování závad a pomáhají nastavit a optimalizovat správné provozní parametry. Díky tomu bude oprava provedena podle nejvyšších standardů a zaručí vám vysokou provozní spolehlivost i do budoucna.

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky