Podniková etika společnosti Daikin Europe Group
Firemní etika vyjadřuje základní hodnoty společnosti Daikin a představuje rámec pro rozhodování jejích pracovníků. Každý člen a zaměstnanec společnosti Daikin Europe Group je osobně odpovědný za dodržování vysokých etických a právních standardů a norem chování, a to s ohledem na jejich literu i ducha a bez ohledu na to, zda jsou jejich požadavky vyžadovány zákonem, či nikoli.
Zde je 12 základních prvků firemní etiky společnosti Daikin:
- Dodržování zákonných předpisů
- Poskytování bezpečných, vysoce kvalitních produktů a služeb s ohledem na předpokládané budoucí potřeby koncových uživatelů
- Vykonávání obchodní činnosti a podnikání s dodržováním principů korektně vedeného konkurenčního soutěžení
- Obstarávání zásob, materiálu a služeb fér způsobem a udržování přátelských, a přesto náročných a soutěživých vztahů s dodavateli
- Respektování práv souvisejících s duševním vlastnictvím a udržování chráněných informací v tajnosti
- Včasné a přiměřené sdělování firemních informací
- Přispívání k chodu společnosti, která se snaží zanechávat minimální ekologickou stopu a negativní dopad na životní prostředí
- Zajišťování bezpečnosti při všech činnostech
- Kultivace dynamického prostředí na pracovišti, které v každém zaměstnanci podporuje hrdost a zápal pro společnou věc
- Ochrana podnikového majetku
- Zachovávání uměřenosti ohledně zábavy a výměny darů
- Zachovávání pevného a nesmlouvavého postoje vůči jakémukoli nelegálnímu, asociálnímu a neetickému jednání
Nahlášení porušení uvedených zásad prostřednictvím hotline
Děkujeme vám za zájem o etický program a dodržování norem jednání společnosti Daikin Europe.
Všemi silami se zasazujeme o vytváření otevřeného a spravedlivého prostředí, v němž mají zaměstnanci a spolupracovníci možnost vznášet své dotazy, připomínky nebo ohlásit (potenciální) porušení týkající se našich podnikových zásad.
Pokud máte poznatky o (podezření na) porušení naší Podnikové etiky, můžete (anonymně) podat hlášení o incidentu prostřednictvím hotline. Spolupracujeme se společností Navex Global, kde můžete hlášení podávat nepřetržitě online nebo telefonicky ve vámi preferovaném jazyce.
V našich zásadách pro whistleblowing je vysvětlen náš postup pro zpracování hlášení, důvěrnost a také způsob dodržování zákonů na ochranu osobních údajů atd.
Vaše připomínky jsou pro nás důležité a na nahlášené incidenty budeme včas reagovat.
Corine Vyncke
ředitelka a vedoucí právního oddělení
Daikin Europe N.V.