Ujistěte se, že se při onboardingu nacházíte v těsné blízkosti bezdrátové brány Daikin. Aplikace ONECTA obsahuje návod krok za krokem, jak aktivovat přístupový bod pro vaši bezdrátovou bránu Daikin.
Dočasné řešení pro uživatele systému iOS 15:
Aplikace ONECTA 2.7.0 , 3.0.2 a 3.1.0 má problémy s připojením k bezdrátovému přístupovému bodu Daikin. Pro úspěšné připojení postupujte podle následujících kroků :
- Aktualizujte aplikaci na verzi 3.1.0 nebo novější.
- Vypněte na svém iPhonu mobilní data (3G/4G/..).

- Spusťte uvedení jednotky Daikin do provozu prostřednictvím aplikace ONECTA.
Pokud se zaseknete na obrazovce „Probíhá připojování k zařízení“ nebo se zobrazí obrazovka „Nepodařilo se navázat spojení“ , použijte výše uvedené řešení.

