Skip to main content

Připojení k bezdrátovému přístupovému bodu Daikin stále selhává

Ujistěte se, že se při onboardingu nacházíte v těsné blízkosti bezdrátové brány Daikin. Aplikace ONECTA obsahuje návod krok za krokem, jak aktivovat přístupový bod pro vaši bezdrátovou bránu Daikin.


Dočasné řešení pro uživatele systému iOS 15:

Aplikace ONECTA 2.7.0 , 3.0.2 a 3.1.0 má problémy s připojením k bezdrátovému přístupovému bodu Daikin. Pro úspěšné připojení postupujte podle následujících kroků :

  • Aktualizujte aplikaci na verzi 3.1.0 nebo novější.
  • Vypněte na svém iPhonu mobilní data (3G/4G/..).
Vypněte mobilní data
  • Spusťte uvedení jednotky Daikin do provozu prostřednictvím aplikace ONECTA.

Pokud se zaseknete na obrazovce „Probíhá připojování k zařízení“ nebo se zobrazí obrazovka „Nepodařilo se navázat spojení“ , použijte výše uvedené řešení.

Připojení k zařízení
Nepodařilo se připojit k zařízení

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky