Skip to main content

Přidal(a) jsem jednotku ke svému účtu, ale po nějakém čase (15 nebo více minut) aplikace oznámila, že je jednotka offline a nyní ji již nemohu regulovat. Co mám dělat?

Zkontrolujte, zda se datum a čas v uživatelském rozhraní jednotky neodlišuje od data a času ve vašem mobilním zařízení o více než 15 minut. Pokud je rozdíl více než 15 minut, aplikace ohlásí, že je jednotka offline.

Pokud chcete změnit stav na online, zkuste následující:

  • Zkontrolujte přítomnost připojení Ethernet a jeho funkčnost
  • Zkontrolujte, zda displej brány střídavě zobrazuje heartbeat ( 1 – 1 – 0 ) a ( 1 – 1 – 1 )
  • Zkuste restartovat bránu sítě a network gear

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky