Skip to main content

Pokouším se přidat jednotku ke svému uživatelskému účtu, ale aplikace opakovaně selhává. Co mám dělat?

V řídce se vyskytujících případech nebude aplikace schopná registrovat vaši jednotku a přidat ji k vašemu uživatelskému účtu. V takovém případě zkontrolujte následující body:

a. Zkontrolujte, že jste připojení k internetu

b. Zkuste znovu

,c. Pokud problém přetrvává, kontaktujte svého instalatéra nebo oddělení služeb společnosti Daikin.

Když se znovu pokoušíte připojit jednotku ke svému uživatelskému účtu, je možné, že aplikace ohlásí, že je jednotka „již připojena k jinému účtu“. Nemějte obavy, toto se skutečně v cloudu nestane. Před tím, než se pokusíte jednotku znovu připojit, budete ale muset jednotku odpojit.

Pokud není dostupný primární DNS server, brána sítě se nebude moci připojit ke cloudu/internetu. Brána sítě nikdy nepoužije sekundární DNS server.

Pokud jste beta uživatel nebo se účastníte testování, zkontrolujte, že brána sítě a aplikace používají stejné prostředí cloudu.

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky