Skip to main content

Moje jednotka nefunguje, protože je rozpor v provozních režimech.

Co se stalo a jak to mám vyřešit?

V takovém případě ale nemohou vnitřní jednotky fungovat v nekompatibilních provozních režimech (např. chlazení a topení). Při změně provozních režimů bude priorita přiřazena prioritní jednotce (viz příručka k vaší vnitřní jednotce, kde jsou uvedeny další informace). Jednotky, které nemají prioritu budou nastaveny do pohotovostního režimu, pokud provozní režim není kompatibilní s režimem provozu prioritní vnitřní jednotky.

Pro vyřešení rozporu provozních režimů prioritní a neprioritní jednotky musí být stejné nebo kompatibilní nebo je nutné jednotky VYPNOUT.

V aplikaci bude aktivní upozornění, že trvá rozpor v provozním režimu:

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky