Ujistěte se, že se při onboardingu nacházíte v těsné blízkosti zařízení Daikin Altherma. Aplikace ONECTA obsahuje návod krok za krokem, jak aktivovat přístupový bod pro vaši bezdrátovou bránu Daikin Altherma.
Dočasné řešení pro uživatele systému iOS 15:
Aplikace ONECTA 2.7.0 , 3.0.2 a 3.1.0 má problémy s připojením k bezdrátovému přístupovému bodu Daikin. Pro úspěšné připojení postupujte podle následujících kroků :
- Aktualizujte aplikaci na verzi 3.1.0 nebo novější.
- Vypněte na svém iPhonu mobilní data (3G/4G/..).

- Spusťte uvedení jednotky Daikin do provozu prostřednictvím aplikace ONECTA.
Obecné informace:
Vezměte prosím na vědomí, že přístupový bod je aktivní pouze po dobu 3 minut, pokud neprobíhá žádné uvádění do provozu. Jakmile je telefon připojen k přístupovému bodu, zůstává aktivní po celou dobu, kdy je telefon připojen. Po odpojení zůstává přístupový bod opět k dispozici po dobu 3 minut, poté je deaktivován a musíte jej znovu povolit prostřednictvím rozhraní MMI. (Ve firmwaru 1.0.8 je přístupový bod aktivní pouze po dobu 1 minuty).
Upozorňujeme, že k přístupovému bodu může být vždy připojen pouze 1 telefon. Druhé připojení bude bránou odmítnuto. Aplikace ONECTA se automaticky pokusí odpojit, když se onboarding podaří nebo když je aplikace ukončena. V systému Android 9 nebo nižším nefunguje automatické odpojení vždy správně v závislosti na použitém scénáři, proto se ujistěte, že jste odpojeni, kontrolou nastavení Wi-Fi.
Upozorňujeme, že pokud Operační systém indikuje, že jste připojeni k síti bez „internetu“, zůstaňte prosím připojeni k „daikin-ap“. Pokud se zobrazí jakékoliv vyskakovací okno pro přepnutí sítě zpět na předchozí síť bez internetu , vyberte možnost zůstat připojen k „daikin-ap“. Pokud tak neučiníte, dojde k selhání.
Ve výjimečných případech se může stát, že se aplikace ONECTA nemůže automaticky připojit k bezdrátové bráně Daikin Altherma. Pokud se tak stane, aplikace ONECTA vás o tom bude informovat a vyzve vás, abyste se k bezdrátové bráně připojili ručně.
Nejvíce postiženými značkami byly:
- mobilní telefony OnePlus s operačním systémem Android 10 a vyšším
- mobilní telefony Huawei se systémem Android 10 a vyšším
- Stiskněte tlačítko „Zkopírovat heslo Wi-Fi do schránky“ (k odhalení tlačítka pro kopírování může být nutné posouvání na stránce) nebo použijte: D5ApAG5R2J2tnFRA5My7Y28rP95mv65
- Přejděte do nastavení Wi-Fi v operačním systému.
- Vyhledejte položku daikin-ap a vyberte tuto bezdrátovou síť.
- Když se zobrazí výzva k zadání hesla Wi-Fi , vložte zkopírované heslo.
- Vraťte se do aplikace.
- Onboarding by měl pokračovat.

- Pokud chcete automatické vyhledání přístupového bodu „daikin-ap“ zopakovat, zavřete probíhající onboarding a zkuste to znovu.
Během ověřování produktu jsme zjistili, že v extrémně vzácných případech mají některé operační systémy chytrých telefonů problémy s připojením k přístupovému bodu „daikin-ap“. V takovém případě se prosím ujistěte, že je na vašem telefonu nainstalována nejnovější dostupná aktualizace operačního systému, zkuste telefon restartovat nebo použijte jiný telefon k dokončení onboardingu bezdrátové brány Daikin Altherma. - Značky, které byly nejvíce postiženy, byly:
- Některé modely iPhonů se systémem iOS 14.x
- Telefony Xiaomi, na kterých nejsou spuštěny nejnovější aktualizace operačního systému.