

Náš přístup
Prodlužte životnost svého kompresoru s našimi řešení, jako je například generální oprava. Stejně jako u každého složitého zařízení mohou pravidelné kontroly a výměna dílů pomoci prodloužit jeho životnost o několik let. To má zásadní význam, když jsou rozpočty omezené nebo nejisté. Můžeme odhalit potenciální problémy dříve, než způsobí katastrofální poruchy, a ušetřit vám tak hodiny odstávek a tisíce korun za nouzové opravy v hlavní sezóně. Společnost Daikin doporučuje provést generální opravu kompresoru po 40 000 provozních hodinách.
Náš komplexní přístup k ochraně vašich zařízení začíná u našich odborníků na servis chladicích jednotek Daikin. Naši specialisté absolvují školení u výrobce, aby zajistili, že vaše zařízení bude i nadále fungovat a plnit cíle vaší organizace.
Co je to generální oprava?
Generální oprava, jejímž cílem je navrátit kompresoru jeho původní výkon, spočívá ve výměně opotřebitelných dílů dříve, než se poškodí. Generální oprava se soustředí na kompresor, protože ten má nejvíce opotřebitelných součástí, avšak práce lze provést i na jiných částech chladicího zařízení v závislosti na jejich stavu. Generální oprava je součástí celoživotní údržby chladicí jednotky, aby byl zajištěn její optimální výkon a předešlo se poruchám.
Kdy provést generální opravu?
Podle doporučení výrobce se hlavní generální oprava má provádět každých 40 000 provozních hodin kompresoru. U šroubových chladičů je třeba provést menší generální opravu každých 20 000 provozních hodin. Tyto opravy jsou součástí údržby po celou dobu životnosti chladicího zařízení, aby se zajistil optimální výkon a zabránilo se poruchám.
Protože se jedná o plánovaný zásah, lze generální opravu naplánovat mimo sezónu, aby měla nejmenší možný dopad na provoz zákazníka.
Jak se generální oprava provádí?
- Posouzení systému: Provádíme testy buď při návštěvách za účelem údržby, nebo při nezávislé prohlídce, abychom vyhodnotili výkonnost vašeho systému.
- Doporučení: Identifikace hlavních součástí, které mohou zvýšit výkon a prodloužit životnost jednotky.
- Generální oprava: Generální opravy se provádějí v dílně nebo na místě, pokud to podmínky dovolují.
- Podávání zpráv: Přehled provedených prací a zjištění

Výhody pro zákazníka
Opravy
V případě, že se kompresor porouchá dříve, než si necháte provést generální opravu, nabízíme také možnost kompletní opravy kompresoru. V takovém případě bude nutné kompresor odeslat k opravě do výrobního závodu. Pokud nemáte k dispozici záložní chladicí zařízení, které by vykrylo dobu opravy, podpoříme vás s našimi řešeními pronájmu Daikin360. Můžete tak zachovat svůj podnik v provozu, zatímco my se postaráme o opravu vašeho zařízení.
Co je dobré vědět:
Na každý opravený kompresor se vztahuje roční záruka od výrobce. Zajistíme vám klid na duši, pokud jde o vaše zařízení HVAC.
Další modernizace
Využijte toho, že vaše zařízení je v servisu, a nechte si provést některá dodatečná vylepšení. Nejenže ušetříte na hodinách práce, protože vaše zařízení je již rozebrané, ale modernizace vašeho zařízení může umožnit jeho zařazení mezi nový majetek, u kterého lze provádět odpisy*.
Další modernizace, které můžete zvážit, jsou následující:
- Modernizace ovládacích prvků
- Nový mazací systém
- Nový identifikační štítek
- Přelakování chladicí jednotky
- Nové elektrické kontakty
- Nová nízko a vysokootáčková ložiska
- Nové senzory
- Nové pojistné přetlakové ventily
* Konzultujte prosím s finančním oddělením
Více informací
-
Daikin360 - Optimise Product catalogue ECPEN24-910 EnglishPDF | 252.62KB