
Výhody pro servisní partnery
Montážní technici v obytných domech budou nyní moci vzdáleně sledovat a spravovat nastavení zákaznických jednotek v celé řadě parametrů a datových bodů a zároveň rychle diagnostikovat a řešit servisní problémy.
- Větší instalační kapacita: Vzdálená diagnostika a řešení problémů zefektivňují proces, což vede k rychlejšímu a efektivnějšímu řešení, a tím minimalizují návštěvy na místě a zvyšují kapacitu instalace. V současné době se značná část času spotřebuje na návštěvy jednotek s nesprávným nastavením. Kromě toho lze systém DCS Residential využít i pro řešení vadných jednotek.
- Úspory nákladů: Vzdálený dohled snižuje nutnost návštěv na místě, zvyšuje míru prvních oprav a šetří čas a cestovní náklady. Zvyšuje proto nákladovou efektivitu provozu instalátorů.
- Vylepšený zákaznický servis: Montážní technici mohou nabídnout rychlejší a lepší zákaznickou podporu díky vzdálenému sledování jejich systémů. Dokáží pohotově reagovat na dotazy zákazníků, poskytovat rychlá řešení a nabízet vyšší úroveň služeb.
Výhody pro koncové uživatele
- Snížení prostojů: Rychlá identifikace a oprava problémů minimalizuje prostoje systému.
- Úspory nákladů: Vzdálené monitorování pomáhá identifikovat a řešit problémy bez nutnosti návštěv na místě. Tím se snižují náklady na cestu a služby.
- Klid na duši: Zákazníci mají jistotu, že jejich systémy jsou vzdáleně monitorovány, a věří, že případné problémy budou okamžitě řešeny, což zvyšuje jejich celkovou spokojenost

Hlavní charakteristiky produktu
- Uživatelská nastavení - Možnost přístupu k uživatelským ovládacím prvkům umožní montážním technikům sledovat a upravovat nastavení na dálku v případě problémů způsobených chybami v nastavení, čímž se eliminuje nutnost návštěv v domácnosti.
- Místní nastavení - Kontrola nad rozsáhlou škálou místního nastavení umožňuje montážním technikům doladit i pokročilejší nastavení, jako je například zohlednění krbů, provoz technologie „inteligentního oka“ společnosti Daikin a korekce cílové teploty v místnosti, aby se maximalizovala úroveň domácího pohodlí.
- Snímání a analýza dat - Díky 36 datovým bodům D-checkeru a možnosti zobrazit až dvouměsíční historii dat mohou montážní technici sledovat kritické informace o bytových jednotkách na dálku. Byla zahrnuta nová funkce vizualizace s novým grafickým zobrazením, která zjednodušuje analýzu trendů a umožňuje rychlejší identifikaci problémů. Výsledkem je mnohdy možnost řešení situace na dálku. Pokud je nutná návštěva na místě, možnost objednat správné díly předem zvýší poměr úspěšnosti „první opravy“.
Co je služba Stand By Me?
Jedná se o poprodejní platformu, která funguje jako digitální deník pro sledování stavu instalované infrastruktury a poskytuje příležitosti pro následný poprodejní obchod.
Používáním SBM můžete:
- Spravovat záruční údaje.
- Provádět vzdálený dohled.
- Spravovat údržbu.
- Zaznamenávat činnosti spojené s opravami.
- Mít přehled o zakázkách.
Pro další podrobnosti o Stand By Me a dalších digitálních nástrojích se obraťte na místního zástupce společnosti Daikin, který vám poskytne dostupná školení.

