V nové kampani značky "Just how you like it / Přesně podle vašeho přání" zohledňuje společnost Daikin individuální potřeby lidí, pokud jde o vytápění, chlazení, zdravé vnitřní klima a zásobování teplou vodou. Po téměř sto letech působení na trhu HVAC-R nyní značka dále upevňuje svou pozici nejen v oblasti komerčních a průmyslových aplikací, ale také jako poskytovatel komplexních řešení pro každou domácnost a budovu.
Vídeň, červenec 2023 - Společnost Daikin je dnes široce známá díky vysoce kvalitním klimatizačním zařízením. Její rozsáhlý sortiment výrobků však již dávno tento rámec přesáhl a zahrnuje energeticky účinná tepelná čerpadla, ventilační systémy, čističky vzduchu užitečné pro alergiky a různá další řešení domácího komfortu. Kromě toho může společnost Daikin svým závazkem k nízkoemisním systémům vytápění a chlazení přispět k celosvětovému přechodu na ekologické postupy v každé domácnosti a podniku.

Daniel Kobelt, marketingový manažer společnosti Daikin Central Europe, zdůraznil význam nového směřování značky v souvislosti se zahájením kampaně v regionu střední Evropy: "Společnost Daikin vyrábí inovativní řešení pro průmysl HVAC-R již téměř sto let. Jako poskytovatel komplexních řešení nabízíme komplexní portfolio a dokážeme uspokojit jedinečné potřeby každého zákazníka v oblasti domácího komfortu, ať už jde o chlazení, vytápění, čištění vzduchu nebo zásobování teplou vodou. Chceme dát najevo, že si se společností Daikin můžete utvořit každý domov přesně podle vašeho přání."
Nová kampaň společnosti Daikin byla připravena ve spolupráci s renomovanou společností Positive Adamsky se sídlem v Budapešti, která je známá svými úspěšnými marketingovými kampaněmi. Výsledkem spolupráce bylo vytvoření kampaně Just how you like it, která má zdůraznit silný závazek společnosti Daikin ke spokojenosti zákazníků a vysoce kvalitním řešením, vyráběným v Evropě s japonskou dokonalostí.

Marton Nagy, ředitel společnosti Positive Adamsky, vyjádřil nadšení ze spolupráce se společností Daikin Central Europe na tomto projektu a uvedl: "Daikin je celosvětově uznávanou a důvěryhodnou značkou v oboru HVAC-R. Je nám ctí, že můžeme být součástí jejich cesty při rozšiřování pověsti značky jako poskytovatele komplexních řešení v regionu střední Evropy." Pozitivní Adamsky bude rovněž řídit uvedení kampaně na maďarský trh.

Perfektní střih - přesně podle vašeho přání
Kampaň Just how you like it se silně spojuje se spotřebiteli na osobní úrovni a zdůrazňuje význam individuálních preferencí a pohodlí v domácím prostředí. Cílem společnosti Daikin je přinést poselství, že rozsáhlý sortiment lídra na trhu umožňuje najít individuální řešení pro jakékoliv specifické potřeby a zajišťuje, že vytápění, chlazení, zásobování teplou vodou a kvalita vnitřního klimatu v domácnosti každého z nás mohou být "přesně podle vašeho přání" díky kombinaci designu, flexibility a vysoké energetické účinnosti s dokonalým domácím komfortem.
Multimediální reklamní kampaň bude šířena na trzích střední Evropy v různých kanálech, jako jsou online, sociální sítě, venkovní reklama a tisk. Prostřednictvím těchto iniciativ chce společnost Daikin zvýšit povědomí o své rozšířené nabídce a etablovat se jako nejlepší volba pro všechna řešení domácího komfortu - ať už se jedná o malé byty, velké byty, jedno-či vícegenerační domy.
Komplexní nabídka řešení
Společnost Daikin navrhuje, vyrábí a uvádí na trh široké portfolio výrobků, servisních služeb a řešení na klíč pro obytné, komerční a průmyslové účely, přičemž poskytuje potřebnou flexibilitu a přizpůsobení, aby splnila jedinečné požadavky každého zákazníka.
Další informace naleznete na adrese www.daikin-ce.com
Autorská práva k fotografiím: Daikin Central Europe
Credits multi-market brand campaign “Just how you like it”
Company: Daikin Airconditioning Central Europe Handelsgmbh, Vienna, Austria
Marketing Manager Daikin Central Europe: Daniel Kobelt, Vienna, Austria
Region: Central and Eastern Europe
Advertising agency: Positive Adamsky by Hinora Group, Budapest, Hungary
Creative Managing Partner: Márton Nagy