Skip to main content

Administrativní výpomoc - logistika

Jako Daikin  s.r.o. (DDC), jsme součástí mezinárodní skupiny DAIKIN, která byla založena v roce 1924 v Japonsku a od té doby patří se svými 80 000 zaměstnanci k nejprestižnějším výrobcům chladících a tepelných zařízení po celém světě. Do našeho týmu hledáme studenta na administrativní výpomoc pro oblast logistiky na období květen až srpen na pozici.

Pracovní náplň

  • Kopírování informací z nabídky z SAP
  • Vytváření prodejních objednávek v SAP.
  • Komunikace se zákazníky o termínu dodání.
  • Vytvoření požadavku na vrácení zásilky v Sharepointu.
  • Povinné platby daní/požadavek e-mailem. Sběr dat a vyplňování požadavku.
  • Nárok zákazníka na jinou cenu/ dobropis. Interní komunikace s Dealer Sales nebo manažery
  • Vytváření prodejních objednávek CM.
  • Potřeba ad-hoc interního hlášení. Analýza ze SAP- MM modul.
  • Sledování/aktualizace/návrh nových procesů v oddělení logistiky.
  • Definování kdo, kdy a jakou formou má být informován a následná realizace, komunikace/ e-mailem, telefonem, osobně
  • Spolupráce s marketingovým oddělením
  • Udržovat trh/kolegy informovaný o důležitých záležitostech

Požadavky

  • Práce cca 3 dny v týdnu
  • Předchozí zkušenost s administrativní prací vítány
  • Po zaučení samostatnost a spolehlivost
  • Věk 18 let a vice

Nabízíme

  • Zajímavou práci v zahraniční společnosti
  • Seznámení se s agendou v oblasti logistiky
  • Zaučení zkušenými kolegy
  • Přátelský kolektiv
  • Dohoda o provedení práce (150 Kč/hod)
  • Flexibilní pracovní doba

 

 

Chcete se stát součastí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na jobs@daikin.cz

Základní kontakty

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Dotace a SVT kódy

Často kladené otázky

Partnerský portál

Prohlédněte si náš virtuální showroom

Často kladené otázky

Partnerský portál

Katalogy a ceníky