Daikin_How cool is that_2.jpg

Koordinátor řízení projektů

Popis pracovních povinností a kompetencí:

Řešení projektů na klíč – All in One (AiO), replacement:

  • Řešení zakázek, kterou aktivně přinese obchodník nebo prodejce servisních služeb
  • Koordinace projektu
  • Tendrování subdodavatelů
  • Tvoření nabídek zákazníkům
  • Veškerá související administrativa (vyplňování formulářů pro HQ, vedení zakázky v DSM, podklady pro fakturaci, aj.)
  • Dohlížení a koordinace na stavbě
  • Účast na kontrolních dnech
  • Účast na předání stavby
  • Další záležitosti jakkoliv související s  projektovým managementem
  • Spolupráce a podpora při projektech servisního oddělení

Servisní zakázky většího rozsahu - Výměny výparníků, výměníků, repase strojů apod.:

  • Komunikace s dodavateli na činnosti, na které nemáme vybavení (jeřáby, manipulační technika, práce atd)

 

Požadovaná kvalifikace a praxe:  

  • SŠ/VŠ vzdělání technického zaměření
  • Technická znalost HVAC
  • Znalost projektového managementu

Požadované dovednosti a osobnostní charakteristiky: 

  • Technická znalost zařízení Daikin 
  • Profesionální komunikace k interním i externím zákazníkům
  • Seznámení se s procesy AiO a systémem DSM
  • Dobré organizační schopnosti
  • Aktivní samostatný přístup k řešení zadaných projektů
  • Znalost anglického jazyka
  • Dobrá znalost práce na PC (office, SAP, CRM, web, atd.)
  • Řidičský průkaz skupiny B

Pokud máte zájem se zúčastnit výběrového řízení, zašlete prosím Vaše CV v českém a anglickém jazyce na jobs@daikin.cz. Na pohovor pozveme vybrané uchazečky/uchazeče, kteří budou nejlépe splňovat profil obsazované pozice.