
Popis pracovní pozice:
- Celková odpovědnost za poskytování služeb a distribuce GASTRO plánu v rámci přiděleného regionu (Česká a Slovenská republika)
- Strategické plánování a rozvoj řešení prodejů v hotelích, restauracích, cateringu a distribuční síti
- Koordinace a rozšiřování v denních prodejních aktivitách v oblasti komerčního chlazení
- Vytvoření strategie expanze v segmentu trhu HORECA a distribuční oblasti GASTRO
- Analýza a kontrola provedených kampaní a aktivit, dále také trvalá optimalizace našich místních aktivit (orientace na spotřebitele)
Účast na mezinárodních akcích a výměna zkušeností s ostatními trhy a centrálou
Požadavky:
- 3+ roky praxe v prodeji technického vybavení v oblasti HORECA
- Vynikající spolupráce s místními B2B průmyslovými partnery (HORECA a GASTRO)
- Zkušenosti s jednáním se zákazníky a řízením partnerských kontaktů
- Dobrá znalost projektového řízení, digitální myšlení a velmi dobrá znalost cílových skupin
- Výrazné praktické smýšlení a pragmatický způsob práce orientovaný na řešení
- Silné organizační schopnosti a podnikatelské myšlení
- Schopnost vysvětlovat technologie zúčastněným stranám pomocí analytické komunikace.
- Dobrá znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Word)
- Plynulá čeština i angličtina v mluvené i psané formě
Informace o pozici:
Místo pracoviště: kraj Hlavní město Praha
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Benefity: Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, zahraniční pracovní cesty, rozjezd zcela nového projektu
Požadované vzdělání: Bakalářské
Na co se u nás můžete těšit:
- online cafeteria – ve výši 7.200 Kč čistého za kalendářní rok
- služební vůz k soukromým účelům
- týden dovolené navíc
- penzijní příspěvek ve výši 2% měsíční základní mzdy po 1 odpracovaném roce vždy k 1. lednu
- stravenkový paušál
- sabbatical (měsíční osobní neplacené volno po 2 letech trvání pracovního poměru)
- 3 tzv. sick days ročně
- 3 dny v týdnu možnost práce z domova
- Pružný pracovní týden
- Nepřeberné množství e-learningových kurzů pro profesní i osobní rozvoj
- 3 CSR dny ročně
- Přátelská atmosféra a profesionalita
Možnost pracovat v perspektivním oboru a u mezinárodní společnosti s výrobním zázemím
V případě zájmu o totu pozici zašlete životopis na jobs@daikin.cz