
Popis pracovních povinností a kompetencí:
Koordinace servisních aktivit a činností servisních techniků Daikin s maximálním využitím systému DSM, a to zejména:
- Komunikace se zákazníky a obchodními/servisním partnery.
- Příjem a evidence požadavků a následná koordinace termínů oprav a servisních aktivit (spouštění, údržba) techniků Daikin a/nebo externích partnerů s přihlédnutím k optimálnímu plánování a využití techniků Daikin v terénu včetně plánování servisních aktivit na základě poskytnutých informací od kompetentní osoby za GIB a ESV.
- Řešení dotazů či reklamací zákazníků na provedené servisní činnosti a řešení připomínek klientů k fakturovaným servisním činnostem (rozsah, částka). Poskytnutí součinnosti při řešení servisních kauz v rámci servisního oddělení (návrhy na řešení, koordinace s jinými odděleními, komunikace se zákazníky).
- Plánování servisních aktivit v DSM a jejich kontrola dle podmínek uvedených v uzavřených servisních smlouvách.
- Zajišťování obsluhy servisní linek Help-line a Hot-line včetně plánování a koordinace při předávání telefonů včetně plánování a zajištění „Office-day“ pro servisní techniky. Předávání podkladů na HR za Hot-line potřebných pro mzdové výkazy techniků na měsíční bázi.
- Včasná a řádná fakturace za provedené servisní práce (DSM).
- Správa a aktualizace provozních dat včetně zakládání nových zákazníků B2C v systémech Daikin (DSM -> key user).
- Podpora manažera při zvyšování efektivity oddělení a zlepšování procesů.
- Evidence knihy chladiv.
- Zajištění zastupitelnosti v případě delší nepřítomnosti technické podpory tak, aby nebyl narušen potřebný chod servisního oddělení.
Požadovaná kvalifikace a praxe:
- Alespoň středoškolské vzdělání
- Nejméně 2 roky praxe
- Několikaleté zkušenosti s dispečerskou činností s technickým zázemím a silnou orientací na zákazníka
- Organizační schopnosti, samostatnost a pracovní strukturovanost, iniciativa, odpovědnost, loajalita, flexibilita
- Komunikace a týmová spolupráce
- Zájem o techniku a technologie, praxe a zkušenosti v oboru TZB výhodou
Požadované dovednosti a osobnostní charakteristiky:
- Středně pokročilá znalost angličtiny
- Zkušenosti se správou databází
- Práce na PC a velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint atd.)
- Znalost SAP výhodou
- Administrativně organizační schopnosti
- Odolnost vůči stresu
Na co se u nás můžete těšit:
- online cafeteria – ve výši 7.200 Kč čistého za kalendářní rok
- služební vůz k soukromým účelům
- týden dovolené navíc
- penzijní příspěvek ve výši 2% měsíční základní mzdy po 1 odpracovaném roce vždy k 1. lednu
- stravenkový paušál
- sabbatical (měsíční osobní neplacené volno po 2 letech trvání pracovního poměru)
- 3 tzv. sick days ročně
- 3 dny v týdnu možnost práce z domova
- Pružný pracovní týden
- Nepřeberné množství e-learningových kurzů pro profesní i osobní rozvoj
- 3 CSR dny ročně
- Přátelská atmosféra a profesionalita
Možnost pracovat v perspektivním oboru a u mezinárodní společnosti s výrobním zázemím