Daikin_How cool is that_2.jpg

Servisní koordinátor

Popis pracovních povinností a kompetencí:

Koordinace servisních aktivit a činností servisních techniků Daikin s maximálním využitím systému DSM, a to zejména:

  • Komunikace se zákazníky a obchodními/servisním partnery.
  • Příjem a evidence požadavků a následná koordinace termínů oprav a servisních aktivit (spouštění, údržba) techniků Daikin a/nebo externích partnerů s přihlédnutím k optimálnímu plánování a využití techniků Daikin v terénu včetně plánování servisních aktivit na základě poskytnutých informací od kompetentní osoby za GIB a ESV.
  • Řešení dotazů či reklamací zákazníků na provedené servisní činnosti a řešení připomínek klientů k fakturovaným servisním činnostem (rozsah, částka). Poskytnutí součinnosti při řešení  servisních kauz v rámci servisního oddělení (návrhy na řešení, koordinace s jinými odděleními, komunikace se zákazníky).
  • Plánování servisních aktivit v DSM a jejich kontrola dle podmínek uvedených v uzavřených servisních smlouvách.
  • Zajišťování obsluhy servisní linek Help-line a Hot-line včetně plánování a koordinace při předávání telefonů včetně plánování a zajištění „Office-day“ pro servisní techniky. Předávání podkladů na HR za Hot-line potřebných pro mzdové výkazy techniků na měsíční bázi.
  • Včasná a řádná fakturace za provedené servisní práce (DSM).
  • Správa a aktualizace provozních dat včetně zakládání nových zákazníků B2C v systémech Daikin (DSM -> key user).
  • Podpora manažera při zvyšování efektivity oddělení a zlepšování procesů.
  • Evidence knihy chladiv.
  • Zajištění zastupitelnosti v případě delší nepřítomnosti technické podpory tak, aby nebyl narušen potřebný chod servisního oddělení.

 

Požadovaná kvalifikace a praxe:  

  • Alespoň středoškolské vzdělání
  • Nejméně 2 roky praxe
  • Několikaleté zkušenosti s dispečerskou činností s technickým zázemím a silnou orientací na zákazníka
  • Organizační schopnosti, samostatnost a pracovní strukturovanost, iniciativa, odpovědnost, loajalita, flexibilita
  • Komunikace a týmová spolupráce
  • Zájem o techniku a technologie, praxe a zkušenosti v oboru TZB výhodou

Požadované dovednosti a osobnostní charakteristiky:

  • Středně pokročilá znalost angličtiny
  • Zkušenosti se správou databází
  • Práce na PC a velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint atd.)
  • Znalost SAP výhodou
  • Administrativně organizační schopnosti
  • Odolnost vůči stresu

Na co se u nás můžete těšit: 

  • online cafeteria – ve výši 7.200 Kč čistého za kalendářní rok
  • služební vůz k soukromým účelům
  • týden dovolené navíc
  • penzijní příspěvek ve výši 2% měsíční základní mzdy po 1 odpracovaném roce  vždy k 1. lednu
  • stravenkový paušál
  • sabbatical (měsíční osobní neplacené volno po 2 letech trvání pracovního poměru)
  • 3 tzv. sick days ročně
  • 3 dny v týdnu možnost práce z domova
  • Pružný pracovní týden
  • Nepřeberné množství e-learningových kurzů pro profesní i osobní rozvoj
  • 3 CSR dny ročně
  • Přátelská atmosféra a profesionalita

Možnost pracovat v perspektivním oboru a u mezinárodní společnosti s výrobním zázemím

Chcete se připojit k našemu týmu? Zašlete nám svůj životopis na jobs@daikin.cz.