
Popis pracovních povinností a kompetencí:
- Servis, opravy, zprovozňování a údržba produktů společnosti Daikin. Technická podpora, konzultace, poradenství a komunikace s dealery Daikin a provádět případná školení pro ně.
- Další vzdělávání v novinkách produktů Daikin, účast na školeních, sledování nových trendů v oboru.
- Neustále udržovat odbornou kvalifikaci na nejvyšší úrovni a aktualizovat platnost osvědčení potřebná k výkonu povolání. Účastnit se odborných seminářů a školení dle požadavků Daikin.
- Používat technické pomůcky, programy a SW společnosti Daikin a udržovat je v dobrém stavu a pravidelně aktualizovat. Provádět servisní reporty a sdílet informace o kvalitě produktů komunikačními kanály Daikin.
Požadovaná kvalifikace a praxe:Podmínkou:
Výhodou:
|
Požadované dovednosti a osobnostní charakteristiky:
Na co se u nás můžete těšit:
Možnost pracovat v perspektivním oboru a u mezinárodní společnosti s výrobním zázemím
|